13 Disember 2011

Nothing but that! OMG.

       Nafas tersekat, langkah terhenti.....mungkin ungkapan yang dapat aku pamerkan setakat ini. Hari-hari yang berlalu begitu perlahan dan suram, cahaya juga tak seterang seperti selalu. Pagi tak sesejuk dahulu.. Aku diuji lagi dan diuji, di saat-saat hujung tanduk aku masih diuji. Semua salahku, semua aku yang pinta kerna aku yang memulakannya dan nah terimalah balasannya. Habis semua kata-kata lalu menjadi petrol membakar diri aku kini, Allah nak buktikan kuasaNya yang sememangnya Maha Berkuasa.. Rebah jatuh terduduk, longlai lagi tak bermaya. Ku gengam pasir tapi berjuraian jatuh kebumi, ku ulang tapi tetap jatuh. Ya Allah Ya Tuhanku...Apakah ini semua? Tidak selayakkah aku ini disisiMu, aku dilontar jauh ke lembah yang dikehendakiNya..Kaki ku lemah untuk bangkit semula, puas ku mencuba tapi tidak berdaya. Tolonglah aku ya Allah..Janganlah kau palingkan aku kembali setelah kau tarik diriku ke jalanMu.. Aku letih dan lesu dengan dunia ini.. Jiwa serabut, kusut lagi masai..Ya Allah bantulah hambamu yang lemah ini...Amin amin ya robbal alamin..

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Label

ISLAM (37) aku (29) PEDOMAN (12) kenangan (12) aku merepek (8) buka minda (7) hidup (5) KERJAYA (4) LIRIK (4) muzik (4) AIDILFITRI (3) ALAM MISTIK (3) INFORMASI (3) JODOH (3) KEMBARA (3) LAGU (3) MATI (3) PENGHAYATAN (3) Puitis (3) RENUNGAN (3) SARAWAK (3) TUDM (3) sukan (3) 2011 (2) AL QURAN (2) Aircraft (2) FILEM (2) FREEMASON (2) INDONESIA (2) JENAYAH (2) KASIH IBU (2) KEBENARAN (2) KEJURUTERAAN (2) PATRIOTIK (2) PERJUANGAN (2) SEJARAH (2) TAUBAT (2) UCAPAN (2) YAHUDI (2) bisnes internet (2) keje (2) memasak (2) motor (2) resepi (2) sajak malam (2) 100PLUS (1) 2010 (1) 7TRIBE (1) ALAM KUBUR (1) AMY SEARCH (1) ANJING (1) ART OF LIFE (1) ARTIST (1) BAHASA (1) BAIK (1) BINATANG (1) BIRTHDAY (1) BISNES (1) BRUTAL (1) BURJ DUBAI (1) C-130 (1) CALL (1) CINTA (1) CN235 (1) CRIME (1) DARJAH SATU (1) DRUM (1) DUA LAUTAN (1) DUNIA (1) FACEBOOK (1) GAME (1) GITAR (1) GULA (1) HAIWAN (1) HARGA (1) HOBI GAMBAR TRAVEL (1) IT (1) Indon (1) JAHAT (1) JAMMING (1) JAPAN (1) JIWANG (1) JOHOR (1) KEBENARAN BUKA MINDA (1) KEDAI GITAR (1) KEYBOARD (1) LAMUNAN (1) LANEY (1) MAKANAN (1) MALAYSIA (1) MAULIDURRASUL (1) MEKAH (1) MERAPU (1) MICROGENIUS (1) MIMPI (1) MUSIC (1) Maling (1) NABI MUHAMMAD S.A.W (1) NEGATIF (1) NIPPON (1) PEAVEY (1) PELIK (1) PERMAINAN (1) PERMANDANGAN (1) PESAWAT PEJUANG-BHG 1 (1) POSITIF (1) SAINS (1) SHARING (1) SMS (1) SYAWAL (1) Syair (1) TAGGED (1) TAIPEI 101 (1) TAKWIM (1) TARIKH (1) THE RAFFLES (1) THE TRUTH (1) TIMUR BARAT (1) TRADISI (1) TULISAN (1) VALENTINE (1) VIOLIN (1) VIRUS (1) X-JAPAN (1) XPDC (1) ZINA (1) ZYNGA POKER (1) anak (1) belasah jer (1) bolasepak (1) ekspidisi (1) fakta menarik (1) gadget (1) gaduh (1) handphone (1) jelajah (1) kamera (1) kasih sayang (1) kekeluargaan (1) kuching (1) memori (1) nasihat (1) olympic (1) pakistan (1) pengkebumian (1) politik (1) saudara (1)